mysza-5 blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 10.2005

…Halloween…

11 komentarzy

Dzisiaj Halloween Dzisiaj Halloween Tralalalala. Będzie fajna zabawa. Bo… idę do Ewy :) (Na podbój cukierków) Niop:P Lubię Halloween ponieważ fajnie można się bawić i nie tylko…

Przesyłam buziaki i pozdrowienia:
(w nawiasie parę słówek do tej osoby)
-Agaskowi
(zatańcz solo chociaż dla fazy. Koffam cię)
-Magickowi
(Magicki, magicki…Umiesz już? Lizu lizu:P Koffam cię)
-FF
(długo już ze sobą wytrzymujemy, ale jest fajnie)
-Mrówki
(co fajnego powiesz? Ja za to powiem „Dominik” Koffam cię)
-Shock Dance
(Fajnie z wami tutaj jest. Dziąkij wam z wszystko Koffam was)
-mojej klasy
(To już trochę latek ze sobą. Ale niestety ten jest ostatni:(

Ratynku…

8 komentarzy

Ratunku…
Ciągle tylko SZKOŁA, SZKOŁA, SZKÓŁKA.
I…guestbook004.gif
NAUKA! Już mam tego po dziury w nosie ciągle tylko ucz się ucz. Masakra! Dobrze przynajmniej, że mam czas na przyjemność np. TANIEC, KOMPUTER :) Nie ma, co narzekać trzeba dalej żyć! Dobra…
Spadam do nauki :)

…Pokaz…

7 komentarzy

Dzisiaj tańczyłam na pokazie duet (z Agaskiem) było super! Ale jestem strasznie zmęczona. Nie chce mi się odrabiać lekcji ani się uczyć (no, bo komu by się chciało :P) Ważne że się nie pomyliłam i że było fajnie…
Pozdrawiam cały SHOCK DANCE :*
Do zobaczenia!

…Upss…

9 komentarzy

Chomik mi zdechł…

NO TO CHOMICZKI WYPIŁY

Klik!


  • RSS